uhm, uhm.

yo kids. idag hade vi nationellt prov i engelska, den muntliga delen. det sög rätt hårt, dels för att jag hade noll att tillföra diskussionen och för att aaaj tåååk laaajk diss cuuus aaajm fråååm sviiiden.

vi skulle diskutera arbetsförhållanden och jag satt där och försökte komma på något att säga förutom "eh, I agree" och "uhm... uhm" och ju mindre jag hade att säga desto mer nervös blev jag så till slut började jag svamla om vaktmästare och när jag insåg att de andra gav mig vad-fan-snackar-du-om-blicken tystnade jag och höll mig till uhm-andet. kefft. kefft som fan.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0