@ söder.

nu har vi slutat för dagen. hade bara mediekunskap och vi kollade på världens sämsta film någonsin. sedan fick vi tillbaka proven vi skrev för ett tag sedan och jag fick VG. stolt tjej!

just nu sitter jag på café string med linn och carol. vi har lunchat och nu röker vi och lyssnar på musik. sedan tänkte vi åka någonstans och kolla på kläder. efter det ska de iväg på fest och jag har fortfarande inte några ordentliga planer för kvällen. var ska jag vara? vem ska jag vara med? vad ska jag göra?

frågorna är många och svaren är lika grumliga som min cola som är utblandad med mjölk.
/poetisk tjej som sitter på söder.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0