skulle dora vilja lämna ett pissprov?

det känns lite som att tiden står stilla. min pappa halvsover i soffan. min lillasyster ligger på golvet och ritar i ett ritblock som hon fick av mig imorse. min lillebror sitter och spelar dataspel och min pappas fru kollar på tv.

vi var i lekparken idag och precis som jag förutspådde var jag den som tyckte att det var roligast. jag gungade och åkte rutschkana, ända tills min lillebror tog mig i handen och sa att han ville gå hem och kolla på barnprogram.

fyra timmar senare kollar vi fortfarande på dora the explorer, på franska, vilket gör det ännu drygare.
hon sjunger konstant och är liiite för glad, dessutom är hon vän med en apa. det kanske är dags för dora att lämna ett litet urinprov? 

(en timme senare)

nu har vi handlat. det är ett rent helvete att få två matkassar, en unge och en barnvagn uppför tre trappor.
dora the explorer sjunger fortfarande och jag kom nyss på mig själv med att sitta och nynna med.

Kommentarer
Postat av: yoyo

det är väl ändå blodprov som gäller om man sällskapar sig med apor?

2010-04-11 @ 16:27:21
Postat av: yoyo

saknar dig förresten, slyna.

2010-04-11 @ 16:27:52

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0