;PPp;PPpp

det här känns fint: jag gick in i badrummet för att snoka fram lite hudkräm till mina torra kinder. hittade en burk och började smeta, tyckte dock att krämen kändes lite stel så jag kollade en extra gång på burken och såg att den innehöll hårvax. duktig idiot.

jag kom just på att vi har nationellt prov i engelska imorgon. adjö till min sovmorgon och hej till att sitta stilla i två timmar. har ingen aning om hur jag ska klara det, det börjar krypa och klia i kroppen på mig efter tjugo minuter, efter två timmar kommer jag tugga fradga.

på eftermiddagen har jag prov i naturkunskap också.
har jag pluggat? nej.
informerade någon mig om det här förra lektionen? nej.

jag fick veta det idag genom att läraren kom och ställde sig en decimeter från mitt ansikte, smaskade på ett äpple och sa "du ska göra energiprovet imorgon. det kanske vore en bra idé att läsa på inför det" och jag sa "mm" fast jag har inte gjort det ;Pp;PPp;Ppp

Kommentarer
Postat av: natali

svar;hahah jaa minns hur JÄVLA lång tid det tog innan det kändes som hårhelvetet faktiskt rörde på sig. Men ett tips till dig är att skita i att färga det i sisådär ett år, de gjorde jag och då jävlar hände det grejer :D! jättefin profilbild btw :)

2010-04-20 @ 22:51:33
URL: http://nataliz.blogg.se/
Postat av: C

du... skulle bara våga börja med dom där fula smileysarna! :ooooooo

2010-04-21 @ 13:09:43
URL: http://sweetbitterness.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0