kära dagbok, här är min dag.

seg dag, tisdagar suger. jag vaknade på fel sida imorse så jag har varit på fett dåligt humör. satt ensam i matsalen och högg ilsket sönder alla ärtor på min tallrik tills rektorn kom och satte sig vid mig och frågade om jag mådde bra. en bit bort satt linn och carol och såg ut som frågetecken, och min ursäkt till er är att jag behövde en stund för mig själv där jag tog ut mina aggressioner på grönsaker.

när vi hade slutat satt jag kvar i skolan till kvart i sex för att vara lite produktiv. sedan ringde bonkz och frågade om jag ville komma hit. jag lär mig förresten aldrig att jag inte ska läsa på tunnelbanan. jag är en sådan där tönt som tar fram en bok och försvinner in i min egna värld ända tills jag slår ihop den. det hände i alla fall när jag var på väg hit, och när jag väl kollade upp kände jag inte igen mig och så fort jag hade orienterat mig tänkte jag "vad fan gör jag i bredäng?" så det var bara att gå av och vänta nio minuter på nästa tub.

när jag väl var framme kom några skitungar och tiggde cigg. jag sa nej och blev kallad bitch. som om det skulle få mig att ändra mig? dagens ungdomar är så ouppfostrade. vad ska det bli av dem?

nu ska jag gå och dö lite för bonko har slut på toapapper och jag måste kisssssssaaaaaa. ångest.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0