in skauwneland.

det blev lite bråttom när jag skrev förra inlägget så jag hann inte publicera det innan jag åkte.

nu är jag alltså i skauwneland. satt bredvid en hostande gubbe på vägen hit = score. tur att det bara tar en timme att flyga ner, annars hade jag fått psykbryt. höll på att svälta ihjäl också, men jag betalar så fan heller 35 spänn för en liten mazarin.

mina syskon låg och sov när jag kom hit, men jag smög in till dem och klappade på deras små huvuden. har tagit med varsitt gosedjur till dem som de ska få imorgon när de har vaknat. om det är fint väder kanske vi går till lekparken också. det bästa är att jag tror att jag är den som är gladast över det. barn är en perfekt ursäkt till att få gunga och klättra i träd, gör man det när man är själv tror folk att man är skev.

nu ska jag borsta tänderna och krypa till kojs. natti c00lingar.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0