twilight.

Varje dag får jag ett dussin skräpmejl i stil med "Du har vunnit", "Registrera dig och få gratis smink", "Ahmed Zuuhfinzahbit från Bagdad vill prata med dig" osv, men det här tog ta mig fan priset: "Vi vill ge dig gratis biobiljetter till New Moon". Man ba eh wtf? Jag avskyr Twilight.

Hela den här vampyrhysterin som alla har drabbats av är fullkomligt meningslös. Jag menar, jag läste den första boken när jag var femton. Det var alltså ett och ett halvt år sedan. Jag tvingade mig igenom den för att jag helt enkelt tyckte att den var dålig, och nu förstår jag absolut inte varför alla psykar ur för att den nya filmen har haft premiär och "åååhh jag döööör, Edward är så snygg och åååh mitt hjärta stannar".
Det får mig att undra hur ovärda liv folk egentligen har.
Sedan stannar jag upp i skrivandet av den här texten och inser att jag sitter i mjukisbyxor och otvättat hår med munnen full av chips, i en säng full med smutskläder. Men fortfarande, så länge jag inte freakar ur över en historia om en hormonstinn flicka som blir upp över öronen förälskad i en likblek vampyr som spelas av en kille som har ännu skitigare hår än jag så är mitt liv ganska meningsfullt.

Avslutar med ett citat från www.fmylife.com (förresten världens bästa sida om man anser att skadeglädje är den enda sanna glädjen, hehe):
"Today, I realized that our generation will be remembered as the kids who liked sparkly vampires. FML"






Kommentarer
Postat av: Bonko

Word. Kul liv tjejen lever om hon vill offra hela sitt liv för en kille. Varför vill de där killarna ens ha henne, hon är ful och lever ett crappy liv.

2009-11-25 @ 23:11:47
URL: http://miickes.blogg.se/
Postat av: Hämäkäkinennskit

tacka fan att få höra en brud säga det där om twighligt, är så less på alla som är nerkåtade i skiten, värsta smörjan som finns just nu... go blade!

2009-12-09 @ 15:29:56

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0