linn och jag.

Ni kan fan inte klaga på att jag aldrig skriver, som ni gjorde förut, för klockan är bara tio och jag har hunnit med två inlägg redan. Men jag har inget bättre för mig. Jag har rast och alla andra är ute och röker men jag har inga cigg så jag sitter här och intalar mig själv att jag klarar mig fint utan. Jag har just lärt mig hur man skriver "monokel" i plural. Om ni inte visste vad det är så är det ett glasögonglas för endast ett öga. 
Så jävla värt, svär på allah och hans syster att det här är den mest värdefulla information som har trängt in i min hjärna.

Jag var just storsint och bad min lärare om ursäkt för att jag lackade och kallade honom för opedagogisk fitta i fredags. Han uppskattade ursäkten men talade om för mig att han har pratat med rektorn och att vi på fredag ska ha ett möte (min lärare, rektorn, kuratorn, jag och mamma) där vi ska diskutera mig. Kul, ser fram emot det, hoppas att de bjuder på kaffe och kakor.
Jag lovade Linn att jag skulle lägga upp bilder på oss, så när jag ändå skriver om skolan så kan jag tala om för er att såhär gulliga är vi på John Bauer:


Kommentarer
Postat av: sara

jag vill kommentera mitt egna inlägg med: FAN VAD G DEN FJÄRDE BILDEN ÄR, OUUFF, SVÄR PÅ GUD!!

2009-11-24 @ 10:27:18
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: liiiiinn

stöördt snygga

2009-11-24 @ 10:28:39

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0