jag gillar inte rubriker.

Klockan är 15:37 och här är ekot.
Jag har just kommit hem från Enköping där jag har haft ett meningslöst jävla möte om ADHD-medicin. Jag vill inte äta någon sådan, för när jag gjorde det förut fick jag migrän och sömnsvårigheter, och dessutom skakade jag som ett jävla tjackluder när medicinen gick ur kroppen. Dessutom anser jag att jag klarar mig fint utan, det är inte som att jag klättrar på väggarna och måste pilla på precis allting. Jag har bara lite svårt att koncentrera mig och så hade det räckt om jag var hälften så impulsiv som jag är nu.
När jag hade gjort klart för läkaren/vad hon nu var att jag inte tänker stoppa fingarna i pillerburken igen genomled vi ungefär en kvarts kallprat. Det var "Jaha, berätta om din skola" och "Har du några syskon?" och som den obstinata tonåring jag är satt jag och pillade bort nagellack från naglarna och svarade "Mm" på allt hon sa. 
 
Nu ska jag ta en alvedon och sedan ut och röka, för jag har växtvärk, vilket jag trodde att jag var för gammal för att ha. Växer man fortfarande när man är sjutton år? Jag är ganska så nöjd med min längd. Den är bra, för jag når precis upp till kakburken i skafferiet.



Stilig tjej röker.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0