26/11

Förut klagade alla på att jag aldrig skrev något, nu fick jag frågan hur fan jag har tid att skriva flera inlägg om dagen. Hallå, jag är IT-media-elev på JB, vi sitter vid våra datorer hela dagarna. Då har man tid.

För tillfället har vi webbdesign. Det är ett ämne som innebär tre timmar lång psykisk terror, varje torsdagmorgon. Jag lovar er och mig själv att efter att jag har tagit studenten ska jag aldrig, aldrig, aldrig mer koda en hemsida.
Just nu ska vi däremot göra collage av olika bilder och jag har lagt ner hela min själ i det här:




Kreativ_tjej92


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0