ännu ett inlägg.

Jag låg nyss i min säng och sov. Helt fridfullt. Inga konstigheter. Så ringde telefonen och hela min kropp ryckte till i någon konstig spasm och jag råkade sparka ner lampan som står vid min säng. Så nu ligger den där på golvet med sned skärm och stirrar förebrående på mig. Men seriöst, vad är det för människa som ringer den här tiden?! Folk ligger faktiskt och sover, klockan är... halv åtta. Mm. The wild life.

Jag känner mig förresten lite julig. Det är första advent i helgen och jag vill baka pepparkakor och ha snöbollskrig och dricka glögg och pussa på min man och sådant där. Jag vill göra krusiduller på paket och ha tjocka vantar på mig. Sedan så... kollar jag bakom min nerdragna rullgardin och möts av detta äckliga jävla regn som har plågat oss i veckor. Vips - all julkänsla är borta. Jag ska baka pepparkakor vilket jävla väder det än är men de kommer bli brända och fula och så kommer de ligga i en burk och ruttna bort.

Ps. Jag gillar inte ens glögg.


Kommentarer
Postat av: emma

hade inte tänkt att vaccinera mig från början men mina föräldrar tyckte jag skulle ta den så tänkte att jag lika gärna kan göra det! :)

2009-11-24 @ 20:42:39
URL: http://emmacecilias.blogg.se/
Postat av: yoyo

jag köpte en minimal plastgran häromdan! <3

2009-11-25 @ 11:51:01

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0