here we go again.

Efter att ha hållit fingrarna borta från bloggen i två månader känner jag för att ge den en ny chans. Därför har jag tillbringat en timme med att radera alla tidigare inlägg och så börjar jag om på ny kula.

Jag tänker börja med att tala om för er att det här inte kommer att vara i närheten av en modeblogg. Vill ni veta hur man matchar paljettshorts och oversize-skjorta med höga klackar och fåniga rosetter i håret? Då finns det ett rött kryss där uppe i högra hörnet. Klicka på det, för det här är inte rätt ställe att vara på. Jag tillhör alltså inte den pubertala lilla skara som springer runt med olikfärgat löshår och skryter om att pappsen köpte en gåsjacka.

Sedan har jag aldrig varit särskilt bra på det här med presentationer. Behövs verkligen sådana?
Jag tänker inte skriva någon textvägg om mig själv just nu, jag tror att saker framkommer ganska bra ändå i en blogg.


Kommentarer
Postat av: yoyo

varför raderade du alla andra inlägg ditt sär?

2009-11-24 @ 00:12:23
Postat av: sara

för att jag ville ha en heeelt ny blogg :@

2009-11-24 @ 00:41:18
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: yoyo

:@ dumma flikka

2009-11-24 @ 15:13:56

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0