30/11

Mmm. Mitt hår är så otvättat att folk frågar om jag har färgat det. Inte okej. Inte okej någonstans, men jag kan ursäkta mig med att jag har varit hos Eddie sedan i lördags, och... Nej, det är ingen ursäkt. 
HehHehHe, bra intryck jag gör på folk som läser det här <3. Men jag brukar faktiskt tvätta håret, okej?! :@

Jag hade kunnat hugga av min högra hand för att få ligga kvar och sova imorse. När jag gick från Eddie vid åtta var det kallt, blött och dimmigt ute och min mage skrek efter mat, så jag gick till Pressbyrån och köpte kaffe och en croissant som jag åt medan jag väntade på tåget. Spillde ut hälften av kaffet på min hand och rökte min enda cigg som var genomblöt. Livet log mot mig och jag log tillbaka.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0