24/11

Jag kan inte sova. Om sex timmar kommer min väckarklocka ringa och då kommer jag spärra upp ögonen i ren panik, samtidigt som jag i slow motion förvrider ansiktet i en plågad grimas och skriker rakt ut.

Låt oss analysera anledningen till att jag - när jag egentligen borde ligga och snarka högt med en fin omgång dregel rinnandes nedför kinden - sitter och skriver det här.
För tjugofyra timmar sedan befann jag mig hos Eddie. Om jag inte minns helt fel satt vi i hans säng och spelade tv-spel, åt korv med bröd och rökte inomhus. We're kickin' ass on the wild side. Så det höll vi på med fram till klockan sex imorse. Då kollade vi på klockan och kände att det var dags att sova, och någonstans inom mig förstod jag att jag hade vänt på dygnet och att det skulle bli en pain in the ass-konsekvens.
Så nu sitter jag här. Inte ett dugg jävla trött. Vilket jag antagligen kommer att vara imorgon. Kul. Rätt åt mig.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag låg och glodde på en jävla Harry Potter-film till typ klockan två jag. Nu är klockan kvart i åtta och jag känner för att ramla ihop i en liten hög och dö i min ensamhet.

2009-11-24 @ 07:47:19
URL: http://rocketqueeen.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0