viktigt inlägg om munbloss.

nu har jag fördrivit två timmar av mitt liv med att kolla på "flickan som lekte med elden".

alltså, den var okej, förutom lite orealistiska scener (har man ett blodigt sår i pannan borde blodet vara brunt och inte rött efter x antal timmar) och lisbeth salanders munblossande. hon ska framstå som coola_tjejen som spöar skiten ur vuxna män, svär och kedjeröker, men när hon har tagit ett bloss på en cigg blåser hon snabbt ut röken som en osäker fjortonåring som egentligen tycker att det är jätteäckligt.

ni som säger att det är en fånig sak att störa sig på har aldrig haft någon i er bekantskapskrets som har studsat upp och ner och sagt "åååh, jag är så röksugen, snälla, kan jag få en cigg?" bara för att sedan stå och munblossa halva (andra halvan fimpas lite diskret när ingen ser) medan ni frustrerat ser på och tänker "jaha, där gick en av mina cigg till någon som inte ens kan röka ordentligt"

och ja, det här är ett mycket viktigt ämne att ta upp.

Kommentarer
Postat av: sandra

det där med att någon tigger cigg som fan och sedan står och tar munbloss händer rätt ofta. det är onice :(

2009-12-27 @ 23:59:40

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0