vem vare som hade vita skjortan?!

uuh. jag har hällt i mig en liter julmust och nu mår jag illa. det är det enda jag har gjort idag; druckit julmust och latat mig. snart ska jag se på "flickan som lekte med elden" med mor. egentligen hatar jag svenska filmer, för svenska skådespelare är ofta keffa och låter skitfåniga när de ska vara dramatiska, men jag gillade "män som hatar kvinnor", därför tror jag att den här är värd att se.

för tillfället tuggar jag på en vindruva och försöker övertala bonko att röda kalsonger är finare än rosa och att tröja är bättre än skjorta, men han är dålig för han ber mig om klädråd sedan gör han ändå inte som jag säger. men aa, ha så kul på krogen med skjorta och rosa kallingar. vita byxorna på det och du är en tvättäkta syrian.

nu ropar mor på mig så jag ska gå och vara social med henne. adjö!



bonkos stilförebild. heheheh. jag är så rolig.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0