snöööö.

Aaahhh helvete vad kallt det är ute.
Jag måste vara dum i huvudet som har gått runt i ett par tunna strumpbyxor hela dagen, nu är det fan rätt åt mig om jag pissar taggtråd imorgon. Det snöade till och med lite i Liljeholmen. Awesome!

På eftermiddagen var jag med Linn och Carol på Stureplan, kanske det sista stället man kan tänkas hitta mig på, men vi gick runt lite här och var och sedan fikade vi. Jag köpte en biskvi för trettio spänn, och jag åt inte ens hela. Sjukt ovärt. Man köper inte biskvier om man vet att de gör en illamående. Envisas man ändå med att köpa en så SKA MAN ÄTA UPP DEN. Eller så ger man den till Linn. Tur att hon finns.

Nu ska jag gå och klippa av prislappen på tröjan jag köpte idag
 och sätta i min nosring så att min omgivning kan dra Ferdinandskämt igen. Pussinufs.



Jag (som ser ut som en kines) och matvraket Linn.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Helt ärligt tror jag att du aldrig sett en riktig kines, faktiskt.

2009-12-01 @ 20:22:14
Postat av: sara

johoru det jobbar kineser på kinarestaurangen här i bålsta, så det så

2009-12-01 @ 20:32:00
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0