pyssliga fräs.




jag har världens sämsta kamera men ni kan väl kisa med ögonen så ser ni.

det är tråkigt att vara sjuk, så jag har pysslat, som man gjorde när man gick på dagis.
tre armband blev det, fast jag luras lite nu, för ett av dem (det med rosa och vita pärlor) gjorde jag hemma hos eddie i helgen, men jag visar det nu för då ser jag mer produktiv ut.
jag hade ett armband som var likadant som det gröna förut, men jag tappade det och tänka sig, halsbandet jag gjorde det av räckte precis till ett nytt, och det tredje armbandet är en kedja + två berlocker som egentligen är från ett örhänge tror jag. det ser lite konstigt ut på bilden, men det är fint i verkligheten.

dollyblond, släng dig i väggen.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0