max den glada laxen.

max den gamle gossen skrev ett inlägg om mig i sin blogg, så nu kör vi en tillbaka-kaka.

jag minns första gången jag träffade max. det var första dagen på gymnasiet (alltså the good old days i uppsala) och jag satt bredvid honom. jag kommer inte ihåg vem som satt på hans andra sida, men det var i alla fall någon han satt och viskade med hela uppropet. när vi skulle gå fram och presentera oss för klassen, en och en, var max inte sen att kommentera något sarkastiskt och jag kommer ihåg att jag tänkte "undrar vad fan han kommer säga om mig när det är min tur".

tiden gick och i och med att jag lärde känna johanna blev även max en av mina vänner, och vi har haft många roliga dagar tillsammans. vi har schtekt i solen på lunchraster, vi har skolkat från franskan, vi har haft många djupa samtal samtidigt som vi har delat på en cigg.
av någon anledning poppar ett minne upp i mitt huvud samtidigt som jag skriver det här; nämligen när max den glada laxen hade fest och någon sket i hans handfat. hahaha. eller när jag och hans bästa vän fann varandra hemma hos johanna. eller när jag färgade hans mammas hår. det var tider det.

för att avsluta det här inlägget: max är en person man nästan aldrig har tråkigt med men jag hatar honom för han är alltid så brun.

av någon anledning går det inte att ladda upp bilder, lite kefft sådär va, annars hade ni fått se jättefina bilder.

PS. ska äta lax nu. blev fett sugen på det efter det här inlägget. hehe. awesome.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0