mad world :'(

jävla helvete. gissa vem som glömde sin väska på tunnelbanan imorse? i den väskan hade jag en fet hög med kläder, min mammas plattång, mitt smink och sisådär allt jag behöver. jag är så jävla arg på mig själv som aldrig kan hålla reda på saker.

ringde hittegods som sa åt mig att gå till någon av spärrarna i centralen och be om hjälp. åkte dit på lunchrasten, och möttes av en kärring som vägrade öppna luckan, trots att jag sa att jag behövde hjälp att hitta min väska, för hon skulle gå på rast. sedan satt hon där och såg ut som en trotsig tonåring så jag lackade ur och skrek att jag skulle ringa hennes chef, plus lite obceniteter, sedan gick jag till hennes kollega som var typ femtio år och hade en ful piercing i näsan och lite för mycket läppglans, och allt hon gjorde var att ge mig ett kort med numret till hittegods, och det hade jag ju redan.
min färd fortsatte mot en sl-informatör som gick mig så mycket på nerverna att jag knappt visste var jag skulle ta vägen.
"do kan om do vill go till varje sperr på tunnelbanelinjen och froga efter veska men det är monga, micket monga, bara här finns åtta, sedan i gamla stan finns tvo och i slussen finns blablablablabla" och jag stod med helt nollställd ansikte och nickade och tänkte "vem fan bryr sig, och varför i helvete håller du reda på det?!"

sedan åkte jag tillbaka till skolan och nu lyssnar jag på sorglig musik för jag lever i sorg. hela min värld är grå numera. maaaaaad woooorld...

Kommentarer
Postat av: inkzor

HAAAAAHAHAHHAHAHAHAHA @ SL-INFORMATÖREN

2009-12-04 @ 14:31:32
Postat av: Hämäkäkinen

aou, dom där djävlarna på hittegodsavdelning suger, har fan aldrig fått tillbaks ett skit man tappat..

2009-12-09 @ 15:12:54

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0