jag sprutlackerar med inlägg, men det är okej

hm, okej, statistiken är nere på fem igen. upp som en sol, ner som en pannkaka, men jag fick känna på hur det är att vara stor i bloggvärlden en stund i alla fall och det är inte illa pinkat. ;)

jag pratade just med eddie och lite av klumpen i magen har släppt. jag vill och hoppas att vi löser allting, för han är trots allt mitt stora C.

klockan är "bara" halv ett men folk loggar ut från msn lika tätt som regndroppar som faller. ååh, vad poetisk jag är. men seriöst, det finns inget tråkigare än att sitta vid datorn mitt i natten när alla andra ska sova. jag är absolut inte trött, dels för att jag har sexton timmars sömn bakom mig och det mest ansträngande jag har gjort idag har varit att promenera i sisådär en halvtimme. dessutom börjar jag ett imorgon, så ingen brådska här inte.




gullegullbild som jag hittade när jag kollade igenom min bilddagbok (vilket jag egentligen hatar att göra för man har fan inte varit så stilig alla gånger... nu snackar vi dramatiska stilbyten man gjorde när man var femton som man ångrar när man kollar tillbaka)

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0