hallå, kan någon svara i telefonen?!

aa jo tja. idag skulle jag fika med sandra, inkan och sonia, men så blev det icke. istället åkte jag och mor till jakobsberg och gick runt i affärer. jag köpte en julklapp till henne, ett par armband till mig själv och en hamburgare som brände mig på tungan.

nu sitter jag och lyssnar på en låt och det är något irriterande plingande i den som låter precis som våran hemtelefon, så jag har pausat flera gånger och skrikit "MAMMA, KAN DU SVARA ELLER?!" och varje gång har hon kollat på mig som om jag är skev i huvudet, och det kanske jag är... och nu hörde jag det igen.



skev tjej langar förföriska posen


Kommentarer
Postat av: sandra

vi tar det i veckan istället? :)

2009-12-14 @ 18:48:01
Postat av: sara

det tycker jag är en bra idé. torsdag?

2009-12-14 @ 18:58:53
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0