måste jag verkligen ha en rubrik?

då var jag hemma igen efter min lilla spontantripp till uppsala. kvällen spenderades hemma hos johanna med max och viktor. det var trevligt och de drog upp mina mungipor igen. jag fick dock bekräftat (ännu en gång) att alkohol får det att börja gnaga innanför revbenen. jag blev inte full, mer lullig, men det räckte för att min bild av tillvaron skulle bli lite skev.

jag är sjukt kluven inför kvällen. sandra vill till tumba, jag vill till stan. jag försöker kompromissa med först tumba, sedan efterfest i stan men kvinnan är hård. en liten del av mig vill vara hemma och sova redan klockan tio. jag känner mig sliten och trött efter den här veckans alkoholintag och dåliga sömn. samtidigt orkar jag inte simma runt i min självömkan ikväll. vi får se hur det blir, klockan är än så länge bara fem.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0