sonisphere.

finns inget tråkigare än att vara sjuk. jag har legat som en äcklig hög i sängen hela dagen och ätit choklad. känns inte okej. imorgon kommer jag antagligen att må likadant men jag ska försöka pallra mig till stan för jag har som sagt lite saker kvar att köpa. kommer antagligen ramla ihop och dö i folkmassan men då kan i alla fall ingen anklaga mig för att vara en snål bitch som inte har försökt skrapa ihop lite julklappar. så det så.

jo, jag har varit lite produktiv idag. jag tvättade lakan och vek in kläder i garderoben. dessutom slängde jag en kapsyl i lådan för saker som inte kan brytas ner av naturen. dutti flicka!

jag är sjukt sugen på sonisphere. 925 kr, men det är värt att leva på en hundring i en månad för det.
hela förra vintern sparade jag pengar i en burk på min fönsterbräda för att se mötley men planerna ändrades och pengarna gick till annat istället. om någon gav mig en biljett i julklapp skulle jag bli en mycket lycklig flicka *blink blink*



Kommentarer
Postat av: sandra

vi GÖRT!

2009-12-23 @ 03:49:43
Postat av: sara

jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



hoppas att NÅGON GER MIG EN BILJETT I JULKLAPP annars kirrar jag när jag har cash :D

2009-12-23 @ 03:53:49
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag såg Mötley i sommras, hähähä :D

2009-12-23 @ 23:55:46
Postat av: sara

jag hatar dig, cajsa :( var det niize?

2009-12-24 @ 00:20:17
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Oooooom de var! :D Förutom att jag hade en dryg jävel framför mig först som var skitläskig så jag våga inte putta på han :C

2009-12-24 @ 00:23:12

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0