jag är arg, jag är glad, jag är arg.

kom att tänka på en sak: jag skulle aldrig orka känna mig själv om jag var någon annan. jag vet inte hur mycket ni fattade, men om jag vore en annan människa skulle jag inte vilja vara vän/vara tillsammans med mig. get it?

finns man i min omgivning får man stå ut med mitt humör. det är upp, ner och åt sidan. jag tror att jag är hyfsat hanterbar tre veckor i månaden, den fjärde är jag skev. jag tycker synd om mamsen och ed, för det är de som får stå ut mest (förr var det johanna, en gång retade jag henne tills hon tryckte ett halvätet äpple i ansiktet på mig, en annan gång lackade jag för att hon kommenterade min status på facebook)

igår skulle jag rita. det finns en anledning till att jag aldrig gör det: jag kan inte. jag försökte med flera olika saker, bland annat ett hus och en katt. frustrationen inom mig växte sig större och större och när eddie skulle visa mig hur man kan rita ett ansikte rann det över och jag tog mina teckningar, gick in i köket, klippte sönder dem, tryckte ner pappersbitarna i soptunnan och gick ut på balkongen och arg-rökte medan eddie suckade och gav mig gud-vad-du-är-töntig-blicken. jag skickade sms till sofie också, orkar inte hämta telefonen och se exakt vad det står men ungefär: "jag är skitarg, jävla eddie som är bra på allt, han ritar finare än vad jag gör".



om vi fortsätter på samma spår - om man var en annan person och skulle lära känna "sig själv" - så tror jag inte att jag skulle komma så bra överens med "mig". jag tycker inte om folk som springer runt överallt och tar plats, inte heller sådana som pratar på i evigheter utan att låta andra säga något och jag har svårt för dryga personer. så, njae, det skulle inte funka alltså. däremot skulle jag tycka att min blogg var skitkul.

Kommentarer
Postat av: sandra

du är ju ändå en chill tös. händer ju nästan alltid något när man umgås med dig, det är nic3 !

2009-12-23 @ 03:57:45
Postat av: yoyo

jag gillar dig ändå :)) och din blogg är underbar

2009-12-23 @ 11:35:47

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0