din mamma är så tjock så man kan sova i hennes navel.

innan jag sussar tänkte jag dela med mig av dagens djupa tankar.

jag stör mig sjukt jävla mycket på "gullegull-dissar". förekommer ofta hos tonårstjejer, enligt nationalencyklopedin (ett sådant där ord man måste skriva fett långsamt för att inte stava det fel)
nä men eh, ni vet när ord som "raring" och "sötnos" är inblandade. de tar udden av hela skiten, och jag kan absolut inte ta åt mig när någon lindar in orden i bomull. eller silke, om ni föredrar det.

exempel? "lilla gumman, jag skulle stänga min söta lilla mun om jag var du, för du vet absolut inte vad du pratar om, och du ska hålla dig borta från min pojkvän annars blir det inga snälla lekar. puss raring"
har sett det där i ett antal olika bloggar (skrivna av platinablonda töntar), liksom... va ska do gora?!

såhär ska folk tas, man ska:

1) blanda in den andras mamma. typ säga att hon är så fet så när hon badar sjunger valarna "we are family".
2) säga att personen i fråga är smutsig horunge (förolämpar både personen och mamman, score!) och att man svär på gud att man ska slå sönder honom/henne.
3) ses på blåa linjen och göra upp.

godnatt. /liite för trött storbloggerska

Kommentarer
Postat av: Bonkz

You go girl :D

2009-12-16 @ 03:21:06
URL: http://miickes.blogg.se/
Postat av: C

låter bra ;>

2009-12-16 @ 14:53:09

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0