cirkeln är sluten och jag har snart liggsår.

cha cha bloggen ;)

cirkeln är sluten: dagen började i sängen och nu ligger jag här igen. fast om jag ska vara helt ärlig har jag legat här hela dagen förutom när jag bakade mina misslyckade chokladbollar. snart kommer jag få liggsår men det är det värt för min säng är så gosig <3

imorgon ska jag pallra mig till skolan och ha webbdesign. jag kallsvettas redan nu när jag tänker på det. fast det är enda lektionen och efteråt ska jag fika med sandra och sonia. ser fram emot det, det var ett tag sedan och om jag känner oss rätt har vi en hel del att prata om. nu ska jag smörja in min torra näsa med hudkräm och kolla south park. adjöken!


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0