brev till grannen.

"Kära granne.
Jag har somnat sent varje kväll på grund av din jävla musik och jag har vaknat tidigt varje morgon av att du antingen borrar i väggarna eller möblerar om (det är i alla fall vad det låter som).
Sätter upp den här lappen så att du ska få veta att om jag hör borrandet en-enda-morgon-till så borrar jag hål i händerna på dig, och om jag måste ligga vaken till tre en natt till och lyssna på din hemska musik så tänker jag slå sönder din stereo och strypa dig med sladdarna.
Vill också passa på att säga att persienner skulle passa ditt köksfönster väldigt bra, eftersom att gångerna är oräkneliga som jag har passerat och råkat se dig stå och röra i grytorna - naken.
Min balkong är över din trädgård och jag har lagt märke till två saker: att du gärna pissar i rabatterna när du är full och att dina pelargoner är döende.
Att du är full en eftermiddag eller att dina blommor är ruttna bryr jag mig inte ett skit om, men att du står och pissar på din gräsmatta när jag sitter ovanför och solar - det är äckligt och jag kommer snart fylla en hink med avföring från diverse varelser och slänga på dina fönster.
Med hopp om att vi kan vara goda grannar, ha en bra sommar!

/Arga tjejen ovanför dig som är trött. Jättetrött."

haha åh <3 skrivet för två år sedan av ilsken_tjej92.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0