ba chillar i en soffa liksom.

här sitter jag helt ensam i skolan och chillar i en soffa. det är jobbigt att sitta ner, för jag är jättekissnödig och det känns som att min blåsa trycks ihop så mycket att den ska spricka. det vore otrevligt om det hände, för om en timme ska jag möta eddie i centralen och man vill ju inte lukta kiss liksom. rädslan för att han ska tycka att han har det bättre utan mig gnager innanför revbenen. jag vet inte vad jag ska säga eller göra när jag ser honom, om jag känner mig själv rätt kommer jag gå fram och lägga min näsa i gropen i hans hals och nosa som jag alltid gör, men det kanske inte är det ultimata sättet att hälsa på folk på, jag vet inte. jag hoppas att det går bra i alla fall och att vi kommer fram till något.




(utfyllnad)



Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0