301 dagar kvaaaaaaar.

när jag pratade med eddie för en stund sedan:

jag: jag somnade halv sex imorse och sov till tre.
han: vad gjorde du vaken hela natten?
jag: jag var ute och röjde.
han: var du på fest? vart då?
jag: mm, jag... okej då, jag låg i min säng och kollade på south park.

det är det vettigaste jag har gjort det här jullovet. men jag kan skylla på att jag har varit sjuk, och då får man faktiskt sitta hemma. innan lovet är slut ska jag dock ha åkt till uppsala och träffat johanna och max.
men ändå, hur kommer det sig att så fort man är ledig från skolan fuckar man upp dygnsrytmen totalt?

jag har något som känns som kramp i halsen. alltså inte i, utan... på sidan. det känns skumt. tänk om jag har en blodpropp i halspulsådern. kan man ha det? nej, då vore jag nog död nu. eller?

förresten: jag har räknat ut att jag fyller arton om 301 dagar. det är sisådär tio månader kvar. kan ingen bli gravid i januari så vi kan räkna ner tillsammans? det vore awesome.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0