2/12

Ehehehehe, vad roligt det är med datakunskap. Wo-fucking-ho. Vi sitter och räknar ut saker i Excel och jag känner verkligen att det tillför mitt liv glädje och mening. Stackars lilla Sara, endast sjutton år och redan så bitter.

Allting ute är täckt av frost. När jag gick från tunnelbanan till skolan sken solen och jag försökte låtsas att det var april eller något, men mina stelfrusna fingrar förstörde allting och jag insåg att jag har ungefär fyra månader av kyla framför mig. Jag hatar den här tiden på året. Den får mig ur balans. Jag vet inte om det beror på vädret eller vad det nu är, men det här är en årstid som får mig att må dåligt. Varje år. Likadant med mars-april. Det är som att jag är säsongsdeprimerad eller något.

Det skulle i alla fall sitta fint med lite snö nu. Ska det vara kallt så ska det finnas snö på marken också, och inget fånigt litet lager av pudersnö. Jag vill kunna ha snöbollskrig, göra snögubbar och åka pulka. 
Annars kan det lika gärna bli vår direkt.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0